Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

24 July 2008

Review Rahsia 10K daripada Team Flare Biz

Rahsia 10K daripada Team Flare Biz senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan teknik cari kerja, ebook Rahsia 10KeBook: Rahsia 10K
Penulis: Team FlareBiz (Labanon dan Zhafran)
Harga: RM67

Komen:

Amacam, ebook ini nampak kiut je kan. Ebook ini telah lama di lancarkan pada 10 Jun 2008. Maaf, saya tak sempat senaraikan terlebih awal. Masa tu harga promosi ebook semurah RM37 sahaja. Saya terlalu leka belajar SEO sehingga lupa nak update blog ebook ini.

Tak usah melalut dengan panjang lebar, baik saya teruskan memberi komen tentang ebook ini. Siapa tak kenal kedua-dua penulis ini Labanon dan Zhafran, rakan perkongsian Internet Marketer yang mempunyai beberapa rangkai kedai online di Malaysia ini. Dan Labanon (Kisahnya terdapat dalam blog Liew CF) seorang yang masih berusia 17 tahun telah pun berjaya mengumpul RM10K dalam masa sebulan melalui penjanaan duit secara online. Sekarang beliau berkongsi rahsia dengan terhasilnya ebook Rahsia 10K.

Ebook ini sesuai bagi mereka yang sabar dan tidak tamak. Anda perlu bersabar dan mengikut segala apa yang diajar dalam ebook ini. Tiada benda yang boleh goyang kaki sahaja jika tidak di dahulukan dengan usaha dan motivasi diri yang tinggi.

Jika berminat untuk ketahui ebook ini lebih lanjut, sila lah klik pada link di bawah ini >>

Portal eBook Rahsia 10K

Buku lain yang dihasilkan penulis - Team Flarebiz:



No comments:

Post a Comment