Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

30 July 2008

Review RM1000 Sebulan daripada Ariff Mustaffa

1000 Sebulan daripada Ariff Mustaffa senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan teknik cari kerjaeBook: RM1000 Sebulan
Penulis:
Ariff Mustaffa

Harga:
RM47


Komen:

Akhirnya En. Ariff Mustaffa berkongsi rahsia sekali lagi bagaimana menjana RM1000 dalam masa sebulan. Perkara yang memang tidak mustahil untuk di capai jika menjana duit melalui online. Saya sebenarnya bercadang ingin berkongsi rahsia juga bagaimana menjana jumlah RM1k dalam masa sebulan tapi saya nih bukan jenis orang yang suka membuat ebook. Tak kesahla. Akhirnya ada orang lain telah merebut idea ini dan berkongsi kepada semua orang dengan terhasilnya ebook RM1k sebulan.

Sejurus mendapat email daripada En Ariff saya terus membeli ebook ini. Ebook baru di download hari ini sebab terdapat beberapa tips yang ingin saya pelajari dengan lebih lanjut.

Rakan-rakan sekalian, rebutlah peluang ini. Jangan berlengah lagi untuk memiliki ebook ini sebab terdapatnya semua komponen yang perlu diketahui dalam bidang penjanaan wang melalui internet ada di dalam ebook ini. Tiada kerugian sebab penulis telah memberi 30days money back guarantee. Jika tidak berpuas hati dan ada kemusykilan boleh lah di ajukan terus kepada penulis.

Untuk ketahui lebih lanjut tentang ebook ini sila lah klik portal link di bawah ini:

RM1000 Sebulan

Buku lain yang dihasilkan Penulis - Ariff Mustaffa:
- 7 Hari Mahir Adsense

*(source senaraiebook.blogspot.com)


2 comments:

  1. 1000k? ahaha gler... b'samaan dgn rm1,000,000? 1k kot?

    ReplyDelete
  2. Hahaha silap letak kat tajuk arr. Thanks kerana betulkan.

    ReplyDelete