Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

17 January 2008

117 Idea Bisnes Luar Biasa daripada Tazilan Ibrahim

117 Idea Bisnes Luar Biasa Tazilan Ibrahim senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan teknik caraTajuk Buku: 117 Idea Bisnes Luar Biasa
Penulis: Mohamad Tazilan Hj. Ibrahim
Harga Pasaran: Cuma RM37 Sahaja

Deskripsi:
Jika anda minat menceburi bisnes tapi tidak tahu bagaimana ingin memulakannya dan target market bagaimana yang anda perlukan, di mana dan banyak persoalan lagi. Dapatkan jawapan anda di Ebook 117 Idea Bisnes Luar Biasa. Penulis sangat professional menerangkan idea-idea yang bernas dan menujukkan teknik mind mapping untuk menjana idea bisnes anda sendiri.

Buku 117 Idea Bisnes Luar Biasa amat sesuai kepada golongan-golongan usahawan yang ingin memperluaskan lagi bisnes mereka, bakal usahawan yang merancang untuk menjalankan bisnes sendiri, para peniaga yang telah berusaha keras tetapi masih belum berjaya, golongan belia yang mempunyai cita-cita untuk berjaya dengan berdikari, mereka yang ingin berhenti kerja/VSS dan ingin memulakan bisnes sendiri, dan mereka yang masih keliru dan tidak tahu bisnes apa yang ingin mereka jalankan.

Klik sini untuk mengetahui lebih lanjut >>

117 Idea Bisnes Luar Biasa

No comments:

Post a Comment