Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

22 April 2008

Senarai Ebook yang telah tiada di pasaran

Di sini ingin saya senaraikan Ebook yang telah tiada di pasaran dan amat sayang sekali sebab kandungan yang terdapat dlm ebook tersebut terlalu berharga untuk tidak di teruskan dan disampaikan kepada orang lain buat masa ini. Melalui ebook ini banyak yang saya pelajari mengenai affiliate, promosi, master resell rights dan pelbagai lagi cara untuk menjana pendapatan.

Kini penulis ebook ini lebih menumpukan kepada penulisan blog semata2...mungkin sudah memperolehi banyak keuntungan dan sekarang lebih menumpukan kepada email subscription pula. Artikel2 yang mereka ini berikan di dalam email pula sangat berguna dan memberi motivasi kepada anda untuk berusaha dengan lebih gigih lagi. Tiada benda yang mudah sebenarnya jika tidak di jana dengan usaha.

Di bawah adalah senarai ebook yang telah tiada di pasaran:

1. Tidak Perlu Kerja (Blog: http://portaljutawan.com/)
Ebook Tidak Perlu Kerja sekarang telah digantikan kepada Teknik Jana Wang Pantas. Selepas ini saya akan senaraikan ebook tersebut.

2. Affiliate Dahsyat (Blog : http://sembangsini.com/)


No comments:

Post a Comment