Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

15 May 2008

Review Sistem Kedai Online daripada SaifulSham

Perniagaan Internet: Panduan Bina Kedai Online dengan Ebook sistem Kedai Online Daripada SaifulShamTajuk: Sistem Kedai Online
Penulis: SaifulSham

Isi Kandungan:
Buku Panduan ini khas buat sesiapa yang berminat ingin membuka sendiri Kedai online di Internet tetapi masih tercari-cari bagaimana caranya. Buku ini amat sesuai untuk anda. Saya sendiri telah pun memiliki buku ini seawal penulis buat promosi hari tu. Harga di tawarkan amat berpatutan dengan isi kandungan yang setebal 156 muka surat.

Bukan itu saja, penulis membuat presentation dalam bentuk Flash yang di download bersama-sama dengan ebook ini. Beberapa bonus juga diberikan untuk memberi kemudahan anda memulakan kedai online sendiri.

Setiap hari semakin banyak kedai online dibuka di seluruh dunia. Semakin lambat anda memulakan kedai online anda, semakin banyak persaingan yang anda perlu hadapi, dapatkan ebook Sistem Kedai Online ini sekarang dan tinggalkan pesaing anda sebelum pesaing anda meninggalkan anda! Mulakanlah perniagaan internet anda dengan bijak.

Klik sini untuk ketahui lebih lanjut >>

No comments:

Post a Comment