Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

23 May 2008

Review Rahsia Tersembunyi Adsense daripada Rita NM

Rahsia Tersembunyi Adsense daripada Rita NM perniagaan internet Penjanaan Duit Melalui Online ebook Panduan Formula Teknik Professional Western UnioneBook : Rahsia Tersembunyi Adsense
Penulis : Rita NM
Harga : RM24 Sahaja

Tiba-tiba hari ini tergerak hati nak tengok blog seorang IM dan ternampak la iklan dalam blog dia mengenai Adsense. Tertarik juga tengok komen2 testimonial yang diberikan daripada pembeli ebook ini. Harga yang ditawarkan agak murah dan tiada kerugian sebab ada 90 days money back gurantee.

Walaupun saya telah mempunyai beberapa koleksi ebook mengenai adsense tapi tak salah untuk memperlengkapkan lagi pengetahuan adsense. Apa tunggu lagi rakan-rakan semua, jangan lihat je. Kepada sesiapa yang tidak mengetahui apa itu adsense, cuba la beli salah satu ebook yang telah saya senaraikan dalam blog ini. Memang anda tidak rugi untuk mempelajarinya. Dapat earning Adsense Western Union every month best woooo.

Mungkin kejap lagi saya nak beli ebook nih. Seronok beli ebook melalui internet, kejap je boleh download. Tak seperti beli buku kat kedai, kena keluar, carik parking lagi aduh..memenatkan. Ok saya dah melalut pula.

Kepada sesiapa yang berminat nak lihat ebook ini sila la klik link di bawah nih >>

No comments:

Post a Comment