Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

02 May 2008

Review Pakej A to Z Banners dan eBook Cover

Pakej A to Z Banners dan eBook Cover buat grafik sendiri senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan teknik cari kerja Photoshop Script eCover CoverTajuk eBook: Pakej A to Z Banners dan eBook Cover

Penulis: Suhaimi Ismail


Harga: RM46 Sahaja


Komen:
Selalunya saya menyenaraikan ebook yang berkaitan dengan penjanaan pendapatan. Tapi kali nih berlainan sedikit. Ebook yang berkaitan dengan Grafik pula. Harga yang di tawarkan amat menarik.

Jika membeli buku di kedai2 buku kita tidak akan mendapati ruang support daripada penulis. Berlainan pula bila membeli ebook melalui online ini. Jika terdapat masalah, kita boleh terus menghubungi penulis melalui email, blog, forum, YM-Chat atau pelbagai lagi cara.

Sekiranya anda ingin menghasilkan ebook sendiri dan menghasilkan grafik yang professional tanpa mengupah designer, anda boleh la membeli ebook ini. Pelajari selok belok bagaimana mencipta design mengikut citarasa sendiri. Walaupun anda Newbie sekali pun, anda boleh menghasilkan rekaan setanding dengan pereka2 professional kerana ebook ini menawarkan beberapa script Photoshop yang memudahkan anda membuat eBook Cover sendiri.

Mungkin saya sendiri akan membeli ebook ini. Bertambah lagi satu ilmu Grafik ;).

Klik link ini untuk keterangan lebih lanjut daripada penulis sendiri:

No comments:

Post a Comment