Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

22 April 2008

Teknik Pantas Jana Wang daripada Mazri Zani

Teknik Pantas Jana Wang Mazri Zani Tidak Perlu Kerja senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan cerita ghairah sex melayuTajuk Buku : Teknik Pantas Jana Wang (Dahulu di Kenali ebook Tidak Perlu Kerja)
Penulis :
En. Mazri Zani
Harga Pasaran: RM40

Diskripsi:
Ebook "Teknik Pantas Jana Wang" mengandungi 3 Kaedah penjanaan duit melalui internet. Pelajari bagaimana anda mendapat RM20 dalam masa 7 minit di rumah dan di depan komputer anda. Ikuti pembelajaran dari A-Z. Jangan miss setiap satu pun. Point yang diberikan perlu diikuti dan sememangnya pasti anda akan dapat menjana duit dengan sungguh berkesan.

Di akhir bab ebook, diberikan tutorial penjanaan duit dalam masa 7 minit.

Klik Link ini untuk ketahui lebih lanjut >>


Komen Saya: Tutorial Teknik Pantas Jana Wang memang mengambil selama 7 minit, tetapi hasil yang kita akan dapat mengambil masa beberapa hari. Seperti saya mengambil masa 3 hari barulah mendapat janaan RM140. Kira dah balik modal la hasil beli buku ini.

Kepada sesiapa yang ingin membeli buku ini terutama NEWBIE, perlu di ingatkan. Perlengkapkan diri dengan beberapa pengetahuan seperti blogging, adsense, ADWORDS, program affiliate/reseller, dan PayPal. DON'T OVER EXCITED.

Buatlah perincian terlebih dahulu. Dahulu saya membeli ebook ini cuma untuk menambah lagi ilmu dan ingin mengetahui teknik apakah yang penulis ingin ketengahkan. Jika sekadar ingin menambahkan pengetahuan, saya amat syorkan sebab beberapa tips yang di ketengahkan amat berguna buat saya yang masih baru juga dalam arena online ini.

Link berkaitan:
1. All about Affiliate
2. All about blogging
3. All about making money via online

4 comments:

  1. Salam..
    dah beli ebook nie..
    hanya rm10 je..

    ReplyDelete
  2. kira untung la takumi dpt harga rm10... masa sy beli dulu memang ini harga dia.. or may be u beli dari orang yang dah punya resell rights untuk ebook nih kot.

    ReplyDelete
  3. Mangsa si MAZRI ZANIJuly 7, 2009 at 6:54 AM

    Mazri Zani Adalah seorang Penipu Besar!!!!Jgn Percaya dengan apa yang di janjikan nya.... Saya Dah terkena!!!

    ReplyDelete
  4. Salam..saya pon dh terkena ngn mazri zani nie..kalu ada apa2 tawaran yang dia kongsi jangan percaya..@ unsubribe trus dr list dia..penipu!!

    ReplyDelete