Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

30 April 2011

Mana Nak Dapat eBook Adsense terbaik dalam Bahasa Melayu

Aha.. hari ini baru disedari, beberapa ebook yang telah lama tersenarai dalam blog tiada lagi dalam pasaran.  Untuk hari ini saja pencarian ebook adsense pula yang menjadi top list dalam blog ini.  Minta maaf ya rakan2 sekalian, penulis asal dah tutup kedai ebook, mungkin menumpukan adsense masing2 la tu..;)

Tapi tinggal sorang lagi IM yang masih mengekalkan kedai ebook beliau, seperti Panduan Raja Adsense daripada Shamsuryadi Apa lagi jangan lepaskan peluang, dapatkan secepat mungkin sebelum kedai ebook dia pula tutup.  Rasanya sekarang ini beliau telah memberi discount untuk ebook2 yang telah di hasilkannya sempena Hari Jadinya yang  bakal tiba pada bulan Mei ini.  Sehingga tarikh itu, discount diberikan.  Fuh bertuah la dapat beli dengan discount.  Saya hari tu beli takde discount pun.  Tapi tak kesah sangatlah. Yang penting, ilmu yang akan anda dapat dan support yang berpanjangan.

Nak saya buat ebook tentang ini, tiada kerajinan pula huhuh, saya hanya mampu untuk share ebook yang saya baca dan pelajarilah daripada sifu yang dah lama berkecimpung dengan dunia adsense nih.

No comments:

Post a Comment