Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

28 April 2011

Domain ku yang terkini Lynxee.com

Aha.. akhirnya ku buka balik domain terbaru..setelah lama berkubur pada tahun 2007 atas kesibukan kerja...sekarang aku dah lapang balik.. Lynxee.com. Domain ku yang terkini ini tiada kaitan pula dengan panduan buat duit online ye. ;)  Ini merupakan tempat penyimpanan segala graphic2 ecards yg selalu ku kirimkan kepada rakan2 terdekat.  Dahulu di kenali Yummyflashy.blogspot.com atau pun yummyflashy.com.

Tidak pula ku sangka dulu, sambutan amat hangat sehinggakan domain ku di block disebabkan mendapat traffic yang tinggi cecah 80k pagerank dlm Alexa...Silap ku juga sebab masa tu masih lagi baru dalam arena buat website sendiri ini. target hari tu nak ke 40k ranking dlm dunia.. hehheheh berangan mat jeninlah dulu ye.. :P

Uhuhu..nampak sangat blog senarai ebook ini masih dalam pembaikan.  Baru ku sedar kini blogspot telah menyediakan template menarik, tu yang terpanggil mengubah balik layout lama ke baru.  Habis hancus script SEO dalam ini, ehheheh dah la tak buat backup pula tu.  Oh rasanya tak mengapa, backup list ku masih ada lagi. Walaupun SEO blog ku tidak lah secanggih IM yang lain, tapi kira boleh la jugakan...asalkan dah masuk dlm list pencarian google, dah rasa bersyukur dah...Alhamdulillah. eh eh.. jangan sangka baru kejap tadi saya buat pencarian, blog ini masih lagi tahap pertama carian seo 'senarai ebook'.  Oh nampaknya teknik seo ku yang terdahulu telah berjaya, terimakasih sifu2 ku sekalian, terutama sekali sifu Meor Shukri SEO 3 Gergasi.

Oh kejap lagi Saya akan letak link terkini membuat website secara terperinci.  Kejap ya tunggu post Saya yang seterusnya.

No comments:

Post a Comment