Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

14 April 2009

Jana duit dengan Pelaburan Unit Trust

Jana duit dengan Pelaburan Unit Trust
Tajuk Ebook: Jana Wang dengan Unit Trust

Penulis: Abd Rahman bin Jamaan "Pakar Unit Trust Anda".

Harga: RM50 Sahaja

Rupanya sudah agak lama juga ebook ini di pasarkan cuma baru sekarang baru saya ketahui bila membuat pencarian mengenai Unit Trust. Saya sendiri telah pun membuat pelaburan unit trust seawal tahun lepas. Sekarang saya ingin melipat gandakan lagi duit dan ingin mengetahui lebih terperinci mengenai unit trust ini. Tertarik juga bila membaca penerangan saudara Abd Rahman mengenai Unit trust.

Jika anda ingin membaca lebih lanjut pergi lah lihat sendiri di laman web saudara Abd Rahman ini.

No comments:

Post a Comment