Apa itu Ebook/Ebuku?

Ebook merupakan electronic book atau buku elektronik dalam bentuk digital yang berfungsi sama seperti buku biasa.

Di blog ini saya akan menyenaraikan ebook yang berguna untuk anda memulakan perniagaan dan merancang bagaimana menjana pendapatan melalui Internet.

Saya akan cuba membuat review untuk memberi sedikit sebanyak memudahkan anda memilih ebook manakah yang terbaik untuk anda.

[...] Kenapa pilih eBook?..

Post baru:

Carian:

18 November 2008

Review Affiliate A+ daripada Ammar Zahar

eBook Affiliate A+ daripada Ammar Zahar,senarai peluang perniagaan internet review buat duit online ebook free download rahsia nak mudah cara affiliate adsense panduan teknik cari kerjaeBook: Affiliate A+
Penulis: Ammar Zahar
Harga: RM37 Sahaja

Komen:

"Formula Kejayaan Sebenar Affiliate Dalam Menghasilkan 1K Sebelum Seminggu"

Ammar Zahar merupakan salah seorang Usahawan Internet Berjaya ingin membongkarkan rahsia dan berkongsi kejayaan menjadi Affiliate A+. Teknik Advance Affiliate Ini Belum Pernah Didedahkan Oleh Sesiapa Pun Lagi!

Menjadi seorang Affiliate amat mudah. Tidak memerlukan Produk sendiri dan tidak memerlukan modal. Cukup untuk meletakkan link produk dan membuat review keatas produk tersebut.

Baru-baru ini beliau mengadakan pertandingan Kreativiti Affiliate A+ dan saya mencuba nasib dengan mempertandingkan slogan saya seperti di bawah ini.

Jangan diperdaya merisikokan bisnes Affiliate anda dengan pinjaman ABC negatif (Ahlong Bertopengkan Cabaret) kerana bisnes Affiliate adalah Amat Besar Cabarannya (ABC) tidak semudah Ais Batu Campur (ABC) dan mesti ada kalanya terdengar kutukan pedas yang Amat Berperisa Cabai (ABC), kita sebaliknya perlu berusaha ke arah ABC positif (Amalan Bertunjangkan Cendekiawan) dengan ilmu penuh di dada kerana Ammar Bagi Cabaran (ABC) sudah tentu Aku Boleh Cuba (ABC) membuat yang terbaik dalam cabaran Affiliate+ Banyak Cun (ABC) wooo…

Saya telah pun memiliki ebook ini selagi harga masih semurah RM37 itu pun dibeli dengan menggunakan duit affiliate yang sedia ada.. hehehehe..tak rugi apa2 pun. Ada beberapa tips yang beliau tunjukkan dalam ebook ini lain daripada apa yg telah saya pelajari melalui pembacaan di internet. Saya akan cuba mempelajarinya, dan manalah tahu satu hari nanti saya juga boleh menjadi seiring dengan mana2 usahawan internet yg sedia ada...InsyaAllah.

Jika anda berminat mempelajari Affiliate ini dan ingin mengetahui dengan lebih terperinci sila pergi ke web Portal Beliau - Ammar Zahar - Affiliate A+.





No comments:

Post a Comment